niedziela, 2 grudnia 2012

Welcome back December.

No i nadchodzi trudny czas.
ZIMA.
Bo co tu robić w pogodę kiedy nawet pies nie chce wystawić nosa za okno?
Nie mam pojęcia!
Zapowiadają się piękne długie wieczory spędzane samotnie z herbatą i filmami.
Nie jestem typem takiej osoby, która potrafi długo usiedzieć w miejscu więc będzie niesamowicie ciężko.
Jak co roku. Jednak już dziś, po godzinnym spacerze, miałem dość tej pogody!
Ręce przemarznięte do bólu i czerwony nos. Świetnie. Prawda?
No ale obiecałem, że będzie look. Kolejny, w miarę systematycznie, więc mimo tego co dzieje się za oknami wyszedłem, zrobiłem i wstawiam!
Kamizelka/Vest-DIY + SH
Koszula/Shirt- Pull&Bear
Koszulka/T-shirt-New Yorker
Spodnie/Pants- H&M
Skarpetki/Socks- GIFT
Buty/Shoes- Resered
Zegarek/Watch- Swatch



Tak jak też wcześniej pisałem, wszystko wychodzi w miarę systematycznie.
Mimo, że spędzam wieczory na oglądaniu seriali, to znajduje czas na inne rzeczy.
A właśnie a propo seriali! Czy ktoś z Was zna może American Horror Story?
Oglądam od 4 dni i powiem Wam, że jest przerażająco dziwny ale wciąga!
Bez zbędnego spojlerowania po prostu zapraszam 
Was do oglądnięcia i podzielenia się ze mną swoją opinią!


No i zostawiam Was z decyzją co do serialu sam na sam ;)
Uciekam, widzimy się w środę! 
Mikołjaki przed nami! Chyba nie myślicie, że zapomniałbym o Was i niczego nie przygotował? ;)
Śledźcie uważnie bloga a wszystko będzie jasne!
Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. nie dziw się, ze zimno, jak bez kurtki latasz :D kamizelka fajnie odpicowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D haha ale się rozbiegałem, rozbiegałem, rozgrzałem i było pięknie koniec końców.

      Usuń
  2. oo, przechodzić zimę w takim grungeowym klimacie.:) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, oby więcej takich na ulicach.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i chyba zmarzłeś robiąc te foty;) Ale opłacało się, efekt robi wrażenie, w szczególności kamizelka przypadła mi do gustu:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. poczekaj, aż zaczniesz drugi sezon serialu. o niebo lepszy od pierwszego (nawet o dwa!). świetnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to z niecierpliwością czekam az zaczne ogladac drugi sezon bo wszyscy go zachwalają :D

      Usuń
    2. możesz oglądać dwa sezony równocześnie. akcja pomiędzy nimi nie jest powiązana. po prostu aktorzy są ci sami :)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Zapraszam do ponownego obserwowania mojego bloga który zmienił adres na http://prodesfashion.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, a zima też ma swoje uroki :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki wielkie :)
      Uroki ma...no jakieś na pewno ;)

      Usuń
  8. Śiwetnie wyglądasz i widać, że dobrze się czujesz w tym zestawie mimo zimowej aury.
    Serial znam i oglądam. Zaczałem od drugiego sezonu. Trochę zajęło mi ogarniecie fabuły, ponieważ dosłownie wszystko się tam dzieje. Może temu tak skupia uwage;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokladnie tak. W tym serialu są wszelkie możliwe fabuły.
      Wszystko co może wystąpić, właśnie się dzieje :D

      Usuń
  9. O wow! Coz za zestaw, jestes genialny!

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow! Coz za zestaw, jestes genialny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cholerka ale jesteś pozytywny. Bardzo miło się Ciebie czyta, obserwuję Cie już od jakiegoś czasu i fajne jest to, że nie zawiewa od Ciebie sztucznością i wymuszonym stylem pisania ;)
    Zestaw oczywiście super !

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Zapraszam Cię do dodania stylizacji na naszej najnowszej stronie improwizuje.pl Jest to ciekawa możliwość wypromowania Twojego bloga.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie...taka jeansowa kamizelka bardzo by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń